МЕТОДИЧНІ КОМІСІЇ


Методична робота – це відповідна система індивідуальної і колективної діяльності вчителя, що спрямована на підвищення його професійної компетентності, передусім з фахового предмета та методики його викладання.

 Головне завдання методичної комісії  природничо-математичних дисциплін є координація науково-методичної та організаційної роботи викладачів кафедри, яка б сприяла впровадженню найбільш ефективних методів і форм роботи для вирішення навчальної проблеми кафедри і ліцею загалом.
На думку голови кафедри Усової Алли Анатоліївни, головне призначення вчителя – допомагати, супроводжувати, направляти й підтримувати діяльність учнів у навчально-виховному процесі.
Питання, які розглядаються на засіданнях МК, сприяють підвищенню науково-теоретичної підготовки вчителів, забезпечують їх інформацією про досягнення сучасної педагогічної науки, передового педагогічного досвіду. Головним мотивом, що спонукає вчителя до самоосвіти, саморозвитку, самоаналізу, самовиховання  є потреби викладача в професійній самореалізації і інтелектуальної творчості.
Однією із форм активізації вчительської творчості є свобода у виборі технологій, навчальних посібників, а також проектна, дослідницька, інноваційна діяльність. Тому на засіданнях МК кафедри природничо-математичних дисциплін  розглядаються питання доцільності використання вчителем того чи іншого методу в умовах ліцею, або в умовах викладання інтегрованого курсу, або для отримання високих показників результативності використання.
У 2014-2015 н.р. МК природничо-математичних дисциплін продовжує працювати над реалізацією ПРОГРАМА роботи над методичною проблемою«Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності в рамках сучасного уроку вчителів природничо-математичного циклу»

 «Використання інноваційних технологій - необхідна умова якості освіти» - проблема, над якою працювали вчителі  методичної комісії гуманітарних дисциплін протягом 2014/15 н.р.
Навчально-методична робота педагогів МК, яку очолює Корнійчук Олена Сергіївна, — це цілісна система взаємопов'язаних дій, які забезпечують безперервний розвиток творчої особистості вчителя, формування єдиного колективу педагогів-дослідників, а в кінцево­му результаті — підвищення креативного освітнього рівня навчального закладу.
У сучасній освіті один із пріоритетних напрямів розвитку є інформатизація та впровадження комп’ютерних технологій у навчальний процес, що значно покращує якість та ефективність навчання. Застосування комп’ютерних технологій потребує перегляду форм і методів навчальної діяльності. Слід пам’ятати, що комп’ютерні технології є ефективним, але допоміжним засобом навчання. Застосування комп’ютерних технологій підвищує активність ліцеїста, веде до перебудови навчального процесу в бік самостійних форм навчання. Без перевантажень можна інтенсифікувати процес навчання в умовах профільного навчання завдяки раціональному використанню комп’ютерних технологій. 
   Головним для вчителів МК  в сучасному інформаційному середовищі є подальше використання комп’ютерних технологій, як методів та інструментів майбутньої педагогічної діяльності для розв’язання задач предметної галузі.