ВІДКРИТИЙ УРОК


Розв'язування показникових нерівностей
 
Розробка уроку для класів спортивного профілю (рівень стандарту)
Тема.  Розв’язування показникових нерівностей (11 клас)
Мета:
навчальна
-       забезпечити в ході уроку закріплення раніше вивченого поняття показникової функції та її властивостей;
-       повторити основні способи розв’язування показникових рівнянь;
-        виконати корекцію і самоконтроль знань з даної теми;
-       ввести поняття показникової нерівності та розглянути основні способи їх розв’язування.
розвивальна
-                   розвивати логічне мислення;
-                   вдосконалювати обчислювальні навички, вміння користуватися алгоритмом розв’язування задач;
-                   познайомити з цікавими історичними фактами та застосуванням їх на практиці.
·  розвивати  пізнавальний інтерес до предмета
Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Обладнання: презентація до уроку, експозиція книжок з фізики та математики, рамка для картини, натюрморт (імпровізоване складання натюрморту з основних понять уроку)
Хід уроку 



Інтегрований урок з математики та фізики
Урок-фрейм “Застосування похідної”
Мета уроку:                                   
·  узагальнити, систематизувати матеріал з теми  знаходження похідної;
·  закріпити правила диференціювання;
·  розкрити для учнів прикладне значення теми;
·  формувати навички практичного використання похідної в фізиці та показати застосування похідної при розв’язуванні  життєво важливих завдань; 
·  удосконалювати уміння застосовувати знання в нестандартних  ситуаціях;

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.
Основні поняття: похідна, таблиця похідних, геометричний та фізичний зміст рохідної, рух, швидкість, прискорення, час.