Методична робота – це відповідна система індивідуальної і колективної діяльності вчителя, що спрямована на підвищення його професійної компетентності, передусім з фахового предмета та методики його викладання.
На думку голови кафедри Усової Алли Анатоліївни, головне призначення вчителя – допомагати, супроводжувати, направляти й підтримувати діяльність учнів у навчально-виховному процесі.
Питання, які розглядаються на засіданнях МК, сприяють підвищенню науково-теоретичної підготовки вчителів, забезпечують їх інформацією про досягнення сучасної педагогічної науки, передового педагогічного досвіду. Головним мотивом, що спонукає вчителя до самоосвіти, саморозвитку, самоаналізу, самовиховання є потреби викладача в професійній самореалізації і інтелектуальної творчості.
У 2014-2015 н.р. МК природничо-математичних дисциплін продовжує працювати над реалізацією ПРОГРАМА роботи над методичною проблемою: «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності в
рамках сучасного уроку вчителів природничо-математичного циклу»
Навчально-методична робота педагогів МК, яку очолює Корнійчук Олена Сергіївна, — це цілісна система взаємопов'язаних дій, які забезпечують
безперервний розвиток творчої особистості вчителя, формування єдиного колективу
педагогів-дослідників, а в кінцевому результаті — підвищення креативного
освітнього рівня навчального закладу.
У сучасній освіті один із пріоритетних напрямів розвитку є
інформатизація та впровадження комп’ютерних технологій у навчальний
процес, що значно покращує якість та ефективність навчання. Застосування
комп’ютерних технологій потребує перегляду форм і методів навчальної
діяльності. Слід пам’ятати, що комп’ютерні технології є ефективним, але
допоміжним засобом навчання. Застосування комп’ютерних технологій
підвищує активність ліцеїста, веде до перебудови навчального процесу в
бік самостійних форм навчання. Без перевантажень можна інтенсифікувати
процес навчання в умовах профільного навчання завдяки раціональному
використанню комп’ютерних технологій. Головним для вчителів МК в сучасному інформаційному середовищі є подальше використання комп’ютерних технологій, як методів та інструментів майбутньої педагогічної діяльності для розв’язання задач предметної галузі.