Розв'язування
показникових нерівностей
Розробка уроку для класів спортивного профілю (рівень стандарту)
Розробка уроку для класів спортивного профілю (рівень стандарту)
Тема. Розв’язування показникових нерівностей (11 клас)
Мета:
навчальна
-
забезпечити в ході уроку закріплення раніше вивченого
поняття показникової функції та її властивостей;
-
повторити основні способи розв’язування показникових
рівнянь;
-
виконати корекцію
і самоконтроль знань з даної теми;
-
ввести поняття показникової нерівності та розглянути основні
способи їх розв’язування.
розвивальна
-
розвивати логічне мислення;
-
вдосконалювати обчислювальні навички, вміння
користуватися алгоритмом розв’язування задач;
-
познайомити з цікавими історичними фактами та
застосуванням їх на практиці.
· розвивати пізнавальний інтерес до предмета
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Обладнання: презентація до уроку, експозиція книжок з фізики та математики, рамка для картини, натюрморт (імпровізоване складання натюрморту з основних понять уроку)
Хід уроку Інтегрований урок з математики та фізики
Урок-фрейм
“Застосування похідної”
Мета уроку:
· узагальнити, систематизувати матеріал з теми знаходження похідної;
· закріпити правила диференціювання;
· розкрити для учнів прикладне значення теми;
· формувати навички практичного використання похідної в фізиці
та показати застосування похідної при розв’язуванні життєво важливих завдань;
· удосконалювати уміння застосовувати знання в
нестандартних ситуаціях;
Тип уроку:
узагальнення і систематизація знань.
Основні
поняття: похідна, таблиця похідних, геометричний та фізичний
зміст рохідної, рух, швидкість, прискорення, час.