ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛІВ

 Портфоліо вчителя
У перекладі з італійського "портфоліо" означає "тека з документами". Але що таке портфоліо насправді? Є безліч визначень, одним з яких є:

Портфоліо вчителя - це спосіб фіксації, накопичення матеріалів, що демонструють рівень професіоналізму вчителя і вміння вирішувати завдання своєї професійної діяльності. Портфоліо вчителя показує рівень підготовленості педагога і рівень активності у навчальних та позанавчальних видах діяльності.

Електронне портфоліо педагога - це веб-базований ресурс, сайт вчителя, який відображає індивідуальність та професійні досягнення власника.

ПОРАДИ ЩОДО СТВОРЕННЯ ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ
 

Чому саме професія вчителя?!
Відповісти: що я люблю дітей – це банально, сказати що мріяла про це з дитинства – це просто. Напевне є в цій професії щось, що манить, заворожує та затягує так, що не помічаєш як біжить час, виростають діти, ти мудрішаєш та не уявляєш свого життя без них: білявих, чорнявих, веселих та задумливих дітлахів, які щоранку дивують і засмучують, із-за них непосидючих хочеться працювати, жити і творити.



Учитель - це образ, створений століттями і тому шанований усіма. Усі чекають від людини цієї професії саме вчителювання! Педагогічна майстерність. У чому вона полягає? Можливо, в найпростішому - бути гарною, доброю людиною? І все? Можливо, адже досвід свідчить, що як би ти не володів психологією, знанням свого предмета та вмінням інтерпретувати його залежно від стану учнів, але сам людина нецікава, то в учнів не буде бажання вчитися, не буде успіху в навчанні, не буде найголовнішої складової навчального процесу - довірливого ставлення твоїх вихованців до тебе і до твого предмета.


ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ
Волик Галина Павлівна

Диференційований підхід до вивчення біології здійснює через використання на уроках опорних схем, таблиць, карток та завдань за трьома рівнями складності. Такий підхід вчителя сприяє озброєнню знаннями, уміннями, навичками усіх ліцеїстів, розкриває індивідуальну особливість кожного зокрема.


ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Корнійчук Олена Сергіївна
Вважає, що якщо учні пам'ятають не тільки тебе, а твої слова та вчинки, значить твоє педагогічне життя вдалося. Намагається приносити на кожен урок диво: запис голосів видатних людей, притчу, приклад із життя, афоризм, вислов­лювання, оригінальне завдання. Використовує як головну педагогічну зброю бадьорість, життєрадіс­ність, гуманність.




ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Мельник Олена Анатоліївна
Девізом вчителя є слова В.О.Сухомлинського, який наголошував, що в руках педагога слово - такий же могутній засіб впливу, як музичний інструмент в руках музиканта, як фарби в руках художника...Як без скрипки немає музики, без фарби і пензлика - живопису, так без живого, трепетного слова немає школи, педагога. Слово - це ніби місток, через який наука переходить у мистецтво.Тому дуже важливо, щоб слово звучало схвильовано, переконливо.
 
 
ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ
Смоляр Ірина Василівна


«Формування громадянських компетенцій на уроках історії» .Вчитель впроваджує у свою практику технологію формування творчої особистості. Головне завдання цієї технології полягає в оволодінні високим рівнем знань. Щоб уникнути формалізму, шаблонності, навчання було цікавим та захопливим, свою діяльність спрямовує на створення на уроці ситуації успіху. Результатом є проведення навчально-виховних заходів, розпочата проектна робота, виступи на семінарах, круглих столах.



ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ
Пушка Софія Іванівна

Вчитель працює над проблемою: «Використання інформаційно-комунікаційних технологій у проблемному навчанні на уроках фізики». Метою роботи є створення сприятливих умов для запровадження та розвитку освітніх та інформаційних технологій. 




ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Фіялко Олена Петрівна

«Розвиток творчих здібностей на уроках англійської мови»

Вчитель створює на уроці сприятливі умови для розвитку здібностей ліцеїстів, розвиває вміння ліцеїстів практично та творчо застосовувати набуті знання. У своїй діяльності застосовує пояснювально-ілюстративну технологію навчання, при якій пізнавальна діяльність має репродуктивний характер, що сприяє свідомому запам’ятовуванню. Результатом є проектна робота, навчально- виховні заходи та уроки з розкриттям особливостей монологічного мовлення та грамоти ліцеїстів за участь у Всеукраїнському конкурсі «Олімпус».