Волик Галина Павлівна - вчитель біології, спеціаліст вищої категорії, очолювала
комісію кафедри природничих дисциплін до 2009-20010 н.р. Фахівець своєї
справи, має добру науково-методичну підготовку, вміє володіти
учнівським колективом. Постійно дбає про використання на уроках
міжпредметних зв'язків, формування засад здорового способу життя з
використанням сучасних форм і методів викладання предмета.
Диференційований підхід до вивчення біології здійснює через використання на уроках опорних схем, таблиць, карток та завдань за трьома рівнями складності. Такий підхід сприяє озброєнню знаннями, уміннями, навичками усіх ліцеїстів, розкриває індивідуальну особливість кожного зокрема.
Галина Павлівна обрала для себе свій шлях формування особистості ліцеїста і виділила для себе пріоритетну проблему: "Підвищення ефективності та якості уроку через проблемно – пошуковий метод, з використанням нових інформаційних технологій".
Вона створює дух пошуку і відкриття Велику увагу викладач приділяє методиці використання комп’ютерних програм на уроках, а також навчає ліцеїстів створювати презентації своїх проектів.
Ефективність уроків біології досягається тим, що виділяються головні теоретичні поняття, підбирається оптимальна кількість фактів для їх конкретизації.
Диференційований підхід до вивчення біології здійснює через використання на уроках опорних схем, таблиць, карток та завдань за трьома рівнями складності. Такий підхід сприяє озброєнню знаннями, уміннями, навичками усіх ліцеїстів, розкриває індивідуальну особливість кожного зокрема.
Галина Павлівна обрала для себе свій шлях формування особистості ліцеїста і виділила для себе пріоритетну проблему: "Підвищення ефективності та якості уроку через проблемно – пошуковий метод, з використанням нових інформаційних технологій".
Вона створює дух пошуку і відкриття Велику увагу викладач приділяє методиці використання комп’ютерних програм на уроках, а також навчає ліцеїстів створювати презентації своїх проектів.
Ефективність уроків біології досягається тим, що виділяються головні теоретичні поняття, підбирається оптимальна кількість фактів для їх конкретизації.