ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ

В ліцеї з 2008 року існують  кабінет інформаційно-комунікаційних технологій,  кабінет комп’ютерних технологій,  кабінети фізики та української мови, що обладнані мультимедійною технікою, і звичайно – кабінет інформатики, в якому вже майже на кожному уроці використовується інтерактивна дошка  PolyVision.
Комп’ютерне програмне забезпечення кабінетів дозволяє вчителям створювати різні по формі та методам уроки, створювати навчально-методичні матеріали, постійно знаходити щось нове та творчо працювати над вирішенням поставлених проблем, все це допомагає оптимізувати зміст навчання, модернізувати методи та форми організації навчального процесу, забезпечити високий  методичний рівень викладання, індивідуальний підхід у навчанні, підвищити ефективність та якість освіти.
Моніторинг вчительської з ІКТ-компетентності:
На рівні «активний користувач»:


 
Фіялко Олена Петрівна – є вчителем-початківцем, що має велике бажання оволодіти навичками ІКТ більш досконало, постійно працює та набуває власний досвід щодо використання комп’ютерних технологій на уроках з англійської мови, багато часу витрачає на вдосконалення навичок роботи за ПК; 
 
Волик Галина Павлівна – є завідувачем кабінету ККТ, постійно проводить уроки біології з використанням  мультимедійного обладнання та програмних засобів навчального призначення (електронні підручники, віртуальні лабораторії, тестові системи), широко застосовує інтернет-ресурси у своєї діяльності, має власну веб-стрінку, постійно залучає дітей до створення презентаційного супроводу уроку; 
 
Пушка Софія Іванівна – має у кабінеті стаціонарне мультимедійне обладнання та широко використовує його на уроках фізики і астрономії, постійно застосовує навчальні програмні засоби з предметів, за допомогою «конструктора уроків» створює власні мультимедійні уроки, добре володіє навичками роботи з Інтернет-ресурсами; 
 
Усова Алла Анатоліївна – є завідувачем кабінетом ІКТ, постійно проводить уроки з використанням ІКТ-технологій, власноруч створює презентаційні матеріали до уроків у формі математичних диктантів, електронних самостійних робіт та цікавого супроводу уроків, працює над створенням комп’ютерного методичного забезпечення з математики, творчо застосовує інтернет-ресурси як на уроці так і у методичній роботі 
 
Скоропадська Світлана Олексіївна –  є активним учасником інтернет-проектів з хімії, постійно залучає ліцеїстів до проектної діяльності, майже всю зібрану інформацію намагається обробляти засобами ІКТ, в арсеналі методичного забезпечення предмету має власноруч створені мультимедійні розробки до уроків;  


Смоляр Ірина Василівна -постійно працює та набуває власний досвід щодо використання комп’ютерних технологій на уроках з історії та права, має власне створене портфоліо у вигляді інтернет-презентації, добре володіє інформаційною культурою

Корнейчук О.С. – добре володіє інформаційною культурою, створює мультимедійні презентації до уроків світової літератури та виховних заходів, яки залишають гарні естетичні почуття, постійно працює над створенням методичних посібників, що яскраво відображається ІКТ-компетентність вчителя; 


Котелянець Ірина Іванівна -є освіченем фахівцем у сфері інформаційних технологій, розробляє власні презентації до уроків з географії, презентує цікаві екологічні проекти разом з учнями, має власний погляд на розвиток ІКТ з предмету географія; 
 
Мельник О.А. – на рівні творчого користувача володіє комп’ютерною грамотністю, знаходиться у постійному пошуку форм та методів застосування стаціонарного мультимедійного обладнання кабінету з української мови та літератури у навчальному процесі, комп’ютерні презентаційні роботи вчителя відрізняються різноманітністю, естетикою та високим рівнем мовленевої культури, постійно працює над створенням методичних посібників, 
 

-          Курманчук О.С– є активним користувачем ІКТ технологій, який спочатку читко визначає мету і засоби застосування та використання інформаційних ресурсів, самостійне оволодіння навичками комп’ютерної грамотності, дозволяє вчителю  досконало працювати з різними матеріалами, широко застосовувати свої інформаційні-компетентності при підготовці до кожного уроку з української мови та літератури; 
 
Мазуркевич Т.В. – є компетентним користувачем інтернет-ресурсів, застосовує набуті навички роботи за ПК як у навчальної діяльності, так і в організації навчального процесу, компетентна у підходах щодо використання ІКТ у навчально-виховному процесі, також є координатором навчального відділу з питань розвитку, впровадження, та творчого застосування інформаційно-комунікаційних технологій сучасності. 
 
 На рівні «експерт»:
Жихарєва Т.В. – є ліцейським майстром втілення інноваційних технологій у роботу та життя закладу, має свій власний творчій підхід, на високому рівні  володіє навичками комп’ютерної культури, що дозволяє створювати власні інтернет-ресурси шляхом програмування, вміло поєднувати різні інформаційні технології до розв’язання однієї проблеми, знаходити нові форми оформлення проектів, конструювання мультимедійних супроводів, реалізації різних творчих задумів

Отже, можна сказати, що кожний вчитель ліцею має інформаційну компетентність, що дозволяє  вільно орієнтуватися в потоці інформації, визначає уміння за допомогою комп’ютера працювати з різними видами інформації, знаходити й відбирати необхідний матеріал, класифікувати його, узагальнювати, критично до нього ставитися, та  на основі здобутих знань допомагає вирішувати будь-яку інформаційну проблему, пов’язану з професійною діяльністю. Це є основним компонентом інформаційної культури педагогічного колективу нашого ліцею.