Декада природничо-математичних дисциплін

«Всі дорослі були спочатку дітьми, тільки мало хто з них про це пам'ятає»Постійно нагадуймо ці крилаті слова Антуана де Сент-Екзюпері.
У наш бурхливий час, коли світ заполонили відео, стерео, мобілки, коли прилавки супермаркетів вгинаються від фантастичної кількості періодичних і неперіодичних видань… У той час, коли ви можете годинами просиджувати перед моніторами комп’ютерів, чи ловити кайф, слухаючи карколомну музику… Саме тоді ми забуваємо про все на світі, а тим паче, про математику та фізику. Але вони нагадали про себе у декаду фізико-математичних дисциплін, що проходила у лютому.


Перший тиждень розпочався традиційним оголошенням у холі 1 поверху. Однак інформація, що містилася на стенді, була не просто цікавою, але і пізнавальною та несподіваною, оскільки фізико-математичні науки виявилися тісно пов’язаними зі спортом.
З метою впровадження інформаційно-комунікаційних технологій та  активізації пізнавальної діяльності ліцеїстів  під час проведення декади працювали: творча майстерня «Мотор. Хлопушка. Знято», робота якої була спрямована на створення  навчально-пізнавальних відеосюжетів для подальшого використання у навчально-виховному процесі ліцею,  кінолекторій, робота якого була спрямована на демонстрацію науково-популярних фільмів, відео-сюжетів та популяризацію фізико-математичних наук  у стінах спортивного закладу. Також було проведено практичні заняття під час яких ліцеїсти разом з вчителями зробили наочні матеріали для кабінету математики: «Видатні математики України», та для кабінету інформатики: «Безпечний Інтернет». 

На завершення першого тижня відбулася інтелектуальна гра для ліцеїстів 13 та 12 груп. В гру по черзі вступали: вчитель математики Усова Алла Анатоліївна, яка запропонувала конкурс на швидкість давати правильну відповідь, вчитель фізики Пушка Софія Іванівна, яка запропонувала конкурс практичного застосування знань зі свого предмету, вчитель інформатики Жихарєва Тетяна Василівна, яка провела першу інформаційну розмову стосовно інформаційних технологій на спортивну тематику. Гра була динамічною. Переможцями стала команда 12 групи.
Другий тиждень традиційно був тижнем безпечного Інтернету, однак форму його проведення в цьому році було змінено. Традиційний інформаційний марафон до дня безпечного Інтернету було замінено на яскравий усний журнал  «Таємниці  сучасного інтернет-простору», під час проведення якого ліцеїсти дізналися про сучасний комунікаційний майданчик, який утворює субкультуру мережі Інтернет та з’ясували, що таке тролінг і кіберпанк. 
7 лютого ліцеїстам 32 групи була представлена унікальна можливість побувати на святі з нагоди 10-річчя відкриття кабінету інформатики у нашому ліцеї. Цей захід був присвячений тим, хто навчається в кабінеті інформатики, тим, хто хоче навчатися в  кабінеті інформатики,тим, хто любить приходити до кабінету інформатики та  тим, хто ще не знає, що любить бувати в кабінеті інформатики, але бажає дізнатися все про кабінет та його історію.
На святі пригадали як все починалося, як змінювалося обладнання, як з розвитком інформаційної бази кабінету створювалися нові, унікальні, інноваційні проекти, як разом  навчалися вчителі та ліцеїсти, отримували гарні результати та добивалися професійних успіхів. І вперше була створена електронна книга побажань, де на її сторінках можна було залишати побажання та відгуки засобами мультимедійних технологій нашого кабінету та дошки.

P.S. Підведення підсумків конкурсу найкращого знавця з математики та фізики, нагородження переможців інтелектуальної гри та роботу творчої майстерні планується презентувати у березні під час проведення свята до «Дня народження числа Пі». Слідкуйте за оголошенням.