Розв'язування показникових нерівностей


Розробка уроку для класів спортивного профілю (рівень стандарту)
Тема.  Розв’язування показникових нерівностей (11 клас)
Мета:
навчальна
-       забезпечити в ході уроку закріплення раніше вивченого поняття показникової функції та її властивостей;
-       повторити основні способи розв’язування показникових рівнянь;
-        виконати корекцію і самоконтроль знань з даної теми;
-       ввести поняття показникової нерівності та розглянути основні способи їх розв’язування.
розвивальна
-                   розвивати логічне мислення;
-                   вдосконалювати обчислювальні навички, вміння користуватися алгоритмом розв’язування задач;
-                   познайомити з цікавими історичними фактами та застосуванням їх на практиці.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Інноваційна діяльність в закладі

Одвічні питання: як створити школу, в якій живе і править  радість, в якій кожна хвилина дає учневі нове пізнання себе і світу? Як повинен працювати вчитель, щоб діти навчилися відчувати довкілля, зберігати яскраву уяву і віру в свої сили, щоб нове покоління росло творчим, вільним, відкритим?
      Шалва Олександрович Амонашвілі у своїй книзі «Чому нам не прожити життя героями духу висуває гіпотезу походження слів «Учитель» і «Учень».За його глибоким переконанням суть цих понять полягає в їх єдиному зерні – уч, де у – початок санскритського слова «ура», що означає  Вогонь, Світло, Життя, Любов, Бог, а ч – треба розуміти як початок слова чоло. Звідси учитель-Дух , який творить, випромінює і дарує Світло, Життя, Любов, Мудрість, Знання.. І справді, «вчителю  треба ввібрати море світла, щоб дати іскорку учневі», тому «педагогічним працівником - повинна бути особа з високими моральними якостями, яка має відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснює педагогічну діяльність, забезпечує результативність та якість своєї роботи, фізичний і психічний стан здоров’я, який дозволяє виконувати професійні обов’язки в навчальних закладах системи загальної середньої освіти» (із Закону України «Про загальну середню освіту»).
       Саме тому увага до інновацій , експерименту,  творчого пошуку – це кредо нашого ліцею.

Урок-фрейм “Застосування похідної”


Інтегрований урок з математики та фізики
Мета уроку:                                   
·  узагальнити, систематизувати матеріал з теми  знаходження похідної;
·  закріпити правила диференціювання;
·  розкрити для учнів прикладне значення теми;
·  формувати навички практичного використання похідної в фізиці та показати застосування похідної при розв’язуванні  життєво важливих завдань; 
·  удосконалювати уміння застосовувати знання в нестандартних  ситуаціях;
·  розвивати  пізнавальний інтерес до предмета
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.
Основні поняття: похідна, таблиця похідних, геометричний та фізичний зміст рохідної, рух, швидкість, прискорення, час.
Обладнання: презентація до уроку, експозиція книжок з фізики та математики, рамка для картини, натюрморт (імпровізоване складання натюрморту з основних понять уроку)
Хід уроку

ІНСТРУКЦІЯ З ВЕДЕННЯ КЛАСНОГО ЖУРНАЛУ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МОН України
від 03.06.2008 від № 496
ІНСТРУКЦІЯ
З ВЕДЕННЯ КЛАСНОГО ЖУРНАЛУ УЧНІВ 5-11(12) КЛАСІВ
ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цією Інструкцією визначається порядок ведення класного журналу та оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів.
1.2. Дія Інструкції поширюється на загальноосвітні навчальні заклади усіх типів та форм власності.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ

Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ МОН України
від 05.05.2008 № 371
ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ
У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Удосконалення загальної середньої освіти спрямовано на переорієнтацію процесу навчання на розвиток особистості учня, навчання його самостійно оволодівати новими знаннями. Сучасна молода людина об'єктивно змушена бути більш мобільною, інформованою, критично і творчо мислячою, а значить і більш мотивованою до самонавчання і саморозвитку.

ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 23 листопада 2011 р. № 1392
Київ
Про затвердження Державного
стандарту базової і повної
загальної середньої освіти
Відповідно до статті 31 Закону України "Про загальну середню освіту” Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, що додається.
Установити, що зазначений Державний стандарт впроваджується в частині базової загальної середньої освіти з 1 вересня 2013 р., а в частині повної загальної середньої освіти — з 1 вересня 2018 року.
2. Визнати такими, що втратили чинність з 1 вересня 2018 р., постанови Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 р. № 24 "Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти” (Офіційний вісник України, 2004 р., № 2, ст. 49) та від 27 серпня 2010 р. № 776 "Про внесення зміни до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 р. № 24” (Офіційний вісник України, 2010 р., № 65, ст. 2289), крім положень щодо базової загальної середньої освіти, які втрачають чинність з 1 вересня 2013 року.
Прем’єр-міністр України                                                   М. АЗАРОВ